Perfektionister finns överallt

Står i kassakön på Hemköp. Har lagt upp det jag ska handla på bandet när han som betjänar kassan sträcker sig fram och placerar "Kassan stängd-skylten" efter mina varor. Tre sekunder senare sträcker han sig fram igen och rättar till skylten så den står exakt rakt.
Jag noterar och tittar bort.
Så sträcker han sig ytterligare en gång. Nu för att prydligt placera "Nästa kunden-pinnen" mellan min sista vara på bandet och "Kassan stängd-skylten".
Noterar och stirrar uppfodrande på honom, vad är det med honom?
- Det är inte lätt att vara perfektionist, säger han.

Kommentarer
Postat av: Edith

Hade han gula eller blå bananer ;-)

2009-09-07 @ 10:49:20
Postat av: ooj oj oj

Kollade inte. Men är rätt säker på att om han fick bestämma skulle han nog inte sälja annat än perfekt gula bananer.

2009-09-08 @ 22:37:16
URL: http://oojojoj.blogg.se/

Hej, vad roligt att du hittat hit!
Kommentera gärna inlägget här, jag blir så himla glad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback