Trubbel-bubbel

Klockan har passerat 23.00 och jag är inte det minsta trött.
Jag är skitnervös. Jag har fasen hela Gröna Lund i magen.
Det bubblar som trubbel-bubbel.
Grejen är den att ska hoppa in som webbredakör imorgon. Det kan ju låta bra, men just nu fattar jag inte varför jag tackade ja. All erfarenhet jag har är cirka en timmes genomgång i publiceringsvertyget...
... och taxin hämtar mig prick 05.00 imorgon. Det ingår tydligen som någon slags arbetsförmån när man börjar den tiden på dygnet. Har jag tur blir jag inte hemskickad före lunch i alla fall... ja, jo, jag tänker ta matlåda med mig.

Kommentarer
Postat av: Mi

Det kommer att gå alldeles utmärkt, helt övertygad! :)

2009-11-01 @ 09:55:11
Postat av: sophix

det där fixar du!

2009-11-01 @ 11:08:52
URL: http://sophixtrix.blogspot.com/
Postat av: D

Det kommer gå jättebra! Glöm inte: du är bäst!

2009-11-01 @ 13:46:13

Hej, vad roligt att du hittat hit!
Kommentera gärna inlägget här, jag blir så himla glad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback